Nos, a stresszoldás egyáltalában nem tartozik jelenlegi tanulmányaim, témáim, tárgyaim, területeim közé, legalábbis nem terveztem, ám tegnap megakadt a pillantásom egy Stresszoldás tanároknak című könyvön (persze főleg a címén) (szerző: Chris Kyriacou), és felkutattam még néhány e körbe tartozó kiadványt a Könyvtárban. Ilyen Georgia Witkin-től a Stresszoldás - Praktikus tanácsok a mindennapokra - mely a traumatikus stressz utáni folyamatokat és teendőket és tehetőket adja elő, egészen akár a trauma évfordulójáig is; a Stresszoldás a mindennapokban kézikönyv az Értéktrend Consulting kiadásában; Johanna Walter-től a Ha hozzám érsz - A stresszoldás titkai - harmadik, javított kiadása. Mindemellett itt vár még rám Józsa Krisztiántól Az elsajátítási motiváció, a Mindig tudod, hogyan érez gyermeked? a Fabula Bt. kiadásában, Robert Fisher-től a Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni?, a Tanítsuk gyermekeinket gondolkodni játékokkal, illetve a Tanítsuk gyermekeinket gondolkodni történetekkel, és végül Gajdics Sándortól az Interaktív iskola - Minőségbiztosítás kontra gyermek [a]vagy A pedagógiai kultúra minősége és a gyermek című kötet.
A Strasszoldó pedig egy könyvcím-ötlet tőlem. Még kidolgozatlan. :-)