Amikor tavaly év vége felé nekifogtam a tanulásmódszertani dolgozat előkészítésének, a Horányi Katalin írta Tanuljunk tanulni című könyvet fogtam először a kezembe, mint közvetlenebbül a tantárgyhoz tartozó kiadványt.. (Előtte Debora Tannen Miért értjük félre egymást?-ja volt, emlékezetesen.) Szabadpolci könyv, vékony, egyszerű, egyénileg alapvetőleg jó.
Közbeékelődött többek között ésmberto Eco Hogyan írjunk szakdolgozatot?-ja, Szabó Katalin Kommunikáció felsőfokon-ja, természetesen.
Amikor most majd befejezem a dolgozat elkészítését, Rudas János Delfi örökösei című munkájával tervezem megtenni. Vagy dr. Benda József Örömmel tanulni-jával. Vagy a dr. Szabó Ákosné szerkesztette Inkluziv nevelés - Kooperativ tanulás című füzettel.
És közben valahol kerül egy William J. McGuire-kötet, a Makacs nézetek és a meggyőzés dinamikája. Meg Zrinszky Lászlótól a Fejlesztő kommunikáció és kommunikációfejlesztés. Meg...
Na, jó. Szóval. Ez van most. Én pedig örülök.
...
Ki sejti vagy tudja, miről szól ez itt?
(Miért is nem egy egyszerű "egyetemi tanulmány-melletti beszámoló" vagy "olvasmánylista" e bejegyzés szándékolt értelme? (Hanem?))